Hyster® Hub Geeft 360° Zicht Op Lage Cost of Ownership

Hyster HubHet volgende Hyster® HUB-evenement vindt plaats van 4 tot en met 7 oktober 2016 in Weeze (Duitsland), waar vorkheftrucktoepassingen zijn te zien voor verschillende uitdagingen die groeiende bedrijven tegenkomen bij Industry 4.0.

“Er is veel te zien tijdens het HUB evenement, maar het is niet alleen een tentoonstelling van zware trucks”, vertelt Kate Pointeau, Hyster Brand Manager. “Er zijn live demonstraties en simulaties van werkomgevingen te zien. Het evenement is speciaal bedoeld om te laten zien op welke manieren Hyster specifieke sectoren kan helpen met producten, speciale voorzetapparatuur en toebehoren of door processen en tools voor machineparkbeheer.”

Meer dan alleen metaal

Bezoekers aan de Hyster® HUB kunnen niet alleen de nieuwste producten bekijken, maar krijgen ook de kans om uiteenlopende producten te zien en te ervaren, van magazijnmachines tot containerhandlers en van voorzetapparatuur tot telemetrie.  Bovendien krijgen ze de kans op te zien hoe de verschillende combinaties van deze producten en diensten van Hyster® een positieve impact op hun bedrijf kunnen hebben.

Het evenement laat zien hoe het intelligente ontwerp en de hoogwaardige productie van robuuste Hyster®-trucks zorgen voor lage cost of ownership binnen talloze toepassingen. Verder komen ook de verschillende overwegingen op milieugebied en de voordelen van Hyster-producten aan bod.

Verschillende industrieën, verschillende behoeften

“Er zijn maar weinig bedrijven die een groter productaanbod dan Hyster hebben; Hyster biedt oplossingen voor bedrijven in vrijwel elke werkomgeving”, legt Ian Melhuish, Vice President Product and Industry Solutions, uit. “We zitten in Industry 4.0, dus de HUB laat oplossingen zien waarmee bedrijven ook in de toekomst verder kunnen, welke uitdagingen ze ook tegenkomen.”

Tijdens het evenement ligt de focus onder meer op papier, afval, metaal en andere zware industrieën, magazijnen, productie en activiteiten in havens en terminals.  De HUB-ervaring gebruikt een 360°-aanpak, waarbij de meest relevante oplossingen voor elke industrie in elke fase van de toeleveringsketen worden getoond.

Krachtige trucks voor uitdagende omgevingen

“Zelfs toepassingen binnen dezelfde industrie kunnen te maken hebben met uiteenlopende, veeleisende omgevingen”, aldus Kate Pointeau. “Neem bijvoorbeeld magazijnen. Binnen een bedrijf kan de uitdaging bijvoorbeeld zitten in een koelhuis met temperaturen onder nul. Een ander bedrijf moet misschen alternatieve producten overwegen of een andere inrichting van een magazijn om de doorvoer of flexibiliteit te vergroten. Dit om beter aan wisselende patronen in de vraag in drukke magazijnen te voldoen. En andere bedrijven willen juist meer weten over opties als automatisering.”

Bij Hyster® HUB zijn diverse oplossingen te zien, waaronder Big Trucks voor uitdagende omgevingen zoals hoge of lage temperaturen, vuil en stof, natte omstandigheden of de behoefte om de situatie aan wisselende weersomstandigheden aan te passen.
Klanten kunnen de oplossingen voor uitdagingen in de infrastructuur ook ervaren, zoals de VNA-trucks (Very Narrow Aisle) voor kleine ruimtes en Hyster Tracker™. Dit is een draadloos systeem voor vlootbeheer dat voor vrijwel alle Hyster®-trucks en voor machineparken met trucks van verschillende merken kan worden gebruikt.  Het biedt diverse mogelijkheden om het gebruik en onderhoud van trucks te verbeteren. Verder ondersteunt  het de werkzaamheden waarbij meerdere trucks worden gebruikt voor zowel bestuurders als machineparkeigenaren.

Aangepaste oplossingen en speciale techniek

“We personaliseren de ervaring van de klant door meer keuze en toegevoegde waarde dan ooit tevoren te bieden”, vertelt Ian Melhuish.  “We bieden talloze opties waarmee trucks kunnen worden aangepast voor maximale effectiviteit en optimale benutting voor hun specifieke toepassing, terwijl de cost of ownership laag blijft.”

Tijdens het evenement worden de uiteenlopende mogelijkheden getoond. Zo zijn er onder meer batterijoplossingen inclusief Lithium-ion, verschillende soorten kostenbesparende banden en programma's om de banden op tijd te wisselen, verschillende voorzetapparatuur en containerweegoplossingen volgens SOLAS richtlijnen te zien.

Daarnaast kunnen bezoekers aan de Hyster® HUB de nieuwste oplossingen van Special Products Engineering zien. Dit team kan trucks voor specifieke toepassingen aanpassen met volledig op maat gemaakte oplossingen. Er wordt ook veel aandacht besteed aan het unieke aanbod en toepassingsspecifieke oplossingen voor de zware industrie waarbij grote en zware ladingen worden verplaatst, zoals staal, hout en papier.

Door een sterk wereldwijd netwerk van lokale distributiepartners met uitgebreide kennis kan Hyster wereldwijde ondersteuning voor de meest veeleisende toepassingen bieden. Wanneer klanten het beste in geïntegreerde oplossingen van Hyster willen zien en naar dit exclusieve evenement willen komen, raden wij hen aan om met hun nationale of regionale Hyster®-dealer contact op te nemen.