Nieuwe Stapelaar Van Hyster® Gebouwd Voor Laadplaten en Dubbele Pallets

initial-lift-stacker-250xHyster heeft voor bedrijven die pallets over laadplaten, een hobbelige ondergrond of hellingen moeten vervoeren drie nieuwe modellen palletstapelaars met vrije heffing gepresenteerd.

De nieuwe meeloopstapelaars hebben een aanzienlijke bodemvrijheid, waardoor ze ideaal zijn voor lastige en veeleisende toepassingen.  Ze zijn gebouwd met de kwaliteitskenmerken van het merk Hyster® – robuust, betrouwbaar en efficiënt – en het model met de hoogste capaciteit, de S1.6IL, kan tot een hoogte van ruim 6 meter reiken.

De stapelaars kunnen voor een maximale efficiëntie ook worden gebruikt voor het verwerken van dubbele pallets, bijvoorbeeld voor het laden of lossen van een vrachtwagen, transport of stapelen in magazijnen.

Elke palletstapelaar biedt een krachtige acceleratie en met rijsnelheden tot 6 km/uur verhogen ze de productiviteit over korte en middellange afstanden, ook bij de zware omstandigheden die in magazijnen heersen. Bovendien zorgen de soepele veranderingen van rijrichting dat de cycli sneller kunnen worden uitgevoerd.

De cijfers voor het energieverbruik van de nieuwe modellen S1.2IL, S1.4IL en S1.6IL behoren tot de laagste cijfers in deze klasse en bovendien bieden ze een bewezen betrouwbaarheid en lage bedrijfskosten.

Deze nieuwe stapelaars maken deel uit van de portfolio van pallettrucks van Hyster®, waarbij elk product diverse functies biedt om aan de behoeften van specifieke toepassingen te voldoen.  Het team van Hyster® kan bedrijven helpen om de meest effectieve oplossing voor materials handling te vinden, zodat zij de uitdagingen in hun toepassing het hoofd kunnen bieden.