Hoofdkantoor van NMHG Europe verhuist naar groter onderkomen

Het hoofdkantoor van de NACCO Materials Handling Group (NMHG) dat diensten verleent binnen Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA), is verhuisd naar een groter onderkomen in Frimley, Surrey, Engeland, waar ook het Engineering Concept Centre gevestigd wordt.

New Larger NMHG Europe Headquarters“Voor de eerste keer bevinden onze collega's van het in Engeland gevestigde Engineering Concept Centre en onze collega's van het EMEA hoofdkantoor zich onder één dak” aldus Ralf Mock, Managing Director, EMEA. “Het hebben van sterke en nauwe zakelijke relaties tussen collega's is heel belangrijk om ervoor te zorgen dat klanten en dealers een superieur ondersteuningsniveau krijgen.”

NMHG is een volledige dochteronderneming van Hyster-Yale Materials Handling, Inc. (NYSE:HY). Een selectie van de heftrucks van Hyster en Yale wordt in de nieuwe vestiging getoond in een glazen showroom om de producten te tonen aan bezoekende dealers en klanten. Dit heeft ook voordelen voor het personeel van het nieuwe hoofdkantoor.

“Door elke dag in de buurt te zijn van de vorkheftrucks vergeten onze collega's niet wat het belangrijkste element van ons bedrijf is; het metaal” voegt Ralf toe. “Het is belangrijk voor het hele team, monteurs en verkopers dat ze elk product van binnen en van buiten kennen.”

NMHG biedt een volledige reeks betrouwbare materials handling-oplossingen, van magazijnapparatuur tot container-handlingmachines, voor elke toepassing. Door het team met monteurs op het hoofdkantoor te combineren met het verkoop- en marketingteam wordt het ondersteuningsniveau, aangeboden aan zowel klanten als dealers, verbeterd.

Het nieuwe kantoor van NMHG is gevestigd op Frimley 4 Business Park. De units zijn gecombineerd om NMHG te voorzien van 1584 m² kantoorruimte en 929.03 m² ruimte voor industriële werkzaamheden, onderzoek en ontwikkeling.

Het totale aantal medewerkers van NMHG in de EMEA-regio is 1360, waarvan 100 medewerkers gevestigd zijn in het nieuwe hoofdkantoor in Frimley. Andere vestigingen van NMHG in de regio zijn Masate in Italië, met 260 medewerkers, Craigavon in Ierland, met 600 medewerkers en Nijmegen, met 400 medewerkers. Er zijn ook nog vestigingen van NMHG in de EMEA-regio in Frankrijk, Duitsland en Irvine in Schotland.

Hyster-Yale Materials Handling, Inc. en haar dochterondernemingen, waarvan het hoofdkantoor gevestigd is in Cleveland, Ohio, bieden wereldwijd werk aan ongeveer 5.800 mensen.

Ga voor meer informatie over NMHG, of Hyster-Yale Materials Handling, naar www.hyster-yale.com.