Nieuwe Globale Website Hyster Maakt Beslissingen Over Vorkheftrucks Eenvoudiger

Hyster heeft een nieuwe 'toonaangevende' globale website gelanceerd die het voor bedrijven gemakkelijker maakt om de juiste trucks voor hun specifieke behoeften in materials handling te kiezen.

New Hyster Global Website Helps Forklift“Onze innovatieve nieuwe website is beschikbaar in 12 talen zodat we onze klanten wereldwijd kunnen bereiken,” zegt Kate Pointeau, Brand Manager bij Hyster. “Met het nieuwe, levendige ontwerp bieden we nu één consistente website voor Hyster aan, met dezelfde merkidentiteit en berichtgeving in alle regio's van de wereld.”

We zijn het enige bedrijf dat een uitgebreid aanbod van machines voor materials handling ontwerpt, produceert en levert (via een netwerk van lokale distributiepartners), met hefcapaciteiten van 1 tot 52 ton, en daarom wilde Hyster een uitgebreide website die modulair en regionaal werkt.

“De globale website toont een consistent, wereldwijd merkbeeld, met aanpassingen en aanbiedingen voor regionale markten,” zegt Kate Pointeau.

Het ontwerp van de nieuwe globale website van Hyster (www.hyster.com) is gebaseerd op uitgebreid onderzoek en is inhoudelijk op de klant gericht. “We hebben goed over de inhoud nagedacht, zodat er niet alleen staat wat Hyster wil zeggen, maar ook wat onze klanten willen zien,” aldus Kate Pointeau.

De globale website bevat volgens Kate veel informatie. “De uitgebreide inhoud van de website is voor onze klanten eenvoudig te begrijpen en te vinden, zodat de gebruiker een goede beslissing over het type truck dat hij nodig heeft kan maken. Er staan bijvoorbeeld diverse casestudy's, gesorteerd op sector, op de website, zodat klanten kunnen zien welke truckmodellen bij hun specifieke toepassingen passen.”

Deze sectoren zijn: opslag en distributie, transport en logistiek, bouwmateriaal, papier en verpakking, voedingsmiddelen en dranken, havens en terminals, productie en zware industrie.

“‘From Promise to Proof’ is een terugkerend thema van Hyster en de toepassingsspecifieke casestudy's zijn het bewijs dat de claims van Hyster over duurzaamheid, betrouwbaarheid, productiviteit en lage cost of ownership van de trucks onderbouwt,” zegt Kate Pointeau.

De nieuwe globale website van Hyster ondersteunt ook de aftermarket en serviceondersteuning, met een zoekfunctie voor dealers waarmee klanten een lokale dealer kunnen kiezen uit het sterke netwerk van speciaal geselecteerde Hyster-distributiepartners.

Een van de grote voordelen van een globale website is volgens Kate consistentie. “We gebruiken het nieuwe, sterke wereldwijde merkbeeld en dat versterkt het merk en de producten van Hyster,” zegt ze.

De website is ontwikkeld met behulp van een toonaangevend beheerplatform voor webcontent van Ektron, waarmee bedrijven een globale, aangepaste website op ondernemingsniveau kunnen creëren, plaatsen en beheren.

De globale website van Hyster is aan de hand van een innovatief en geavanceerd project gecreëerd, dat tijdens diverse seminarsessies onder leiding van Ektron is uitgevoerd. Allie Wilkins, Digital Marketing Manager voor NACCO Materials Handling Limited, sprak tijdens de seminar over de ervaringen van het bedrijf.

“Er is veel informatie die we in meerdere talen willen delen en die door de snelle, flexibele globale website wordt ondersteund. De website richt zich op de klant en biedt naast geavanceerde functionaliteit vooral gebruiksgemak,” zegt Allie Wilkins. “Dit is een toonaangevende website in onze industrie.”

Ga voor meer informatie naar www.hyster.eu of neem contact op via infoeurope@hyster.com.