360 Degree Solutions Van Hyster Europe Bij Logimat 2018

1hysterlogimat250Bij LogiMAT in Stuttgart, Duitsland zal Hyster Europe van 13 tot 15 maart de volledige reeks oplossingen presenteren voor warehousing en logistiek, van schip tot winkel tot fabrieksvloer.

360 degree solutions voor de logistieke keten

Tijdens het evenement zullen deskundigen van Hyster Europe aanwezig zijn om de volledige reeks oplossingen te bespreken ter ondersteuning van verschillende klantbehoeften in de hele toeleveringsketen, inclusief opties voor het beheer van heftruckbatterijen en technologieën voor heftruckautomatisering.

Er wordt een Hyster® elektrische vorkheftruck aangedreven door een geïntegreerd lithium-ionbatterijsysteem getoond, als voorbeeld voor de vele stroom- en laadopties die beschikbaar zijn om te helpen voldoen aan verschillende toepassingsvereisten.

Naast informatie over zware en betrouwbare Hyster®-heftrucks en oplossingen ter ondersteuning van magazijn- en logistieke activiteiten, zullen bezoekers aan de Hyster Europe-stand ook meer te weten komen over toepassingsspecifieke oplossingen, zoals de nieuwe optie voor verlaagde cabines op vorkheftrucks voor gebruik bij het beladen van containers  – slechts één oplossing ideaal voor logistieke operaties in havens en terminals.

360 degree solutions voor de recyclingindustrie

Een ander voorbeeld van de toepassingsspecifieke functionaliteit die op LogiMAT te zien zal zijn, is het Hyster® Cool Truck Package voor 2,0-5,5-ton Hyster® IC-heftrucks in het Fortens® -assortiment. Dit pakket is ontworpen om extreme gebruiksomgevingen te ondersteunen, zoals het hanteren van papierbalen, recycling, huishoudelijk afval en andere stoffige toepassingen, zoals die in de metaalindustrie.  Het speciale pakket, dat op de beurs te zien zal zijn, helpt de runtime te verlengen en de betrouwbaarheid te vergroten.

De experts van Hyster Europe zullen ook uitleggen waarom zware elektrische vorkheftrucks geschikt zijn voor recyclingtoepassingen. De Hyster®-reeksen met drie en vier wielen bieden een stabiel chassis, robuuste mast en bijzonder duurzame en betrouwbare componenten.
Hyster heeft ook speciale oplossingen ontworpen die bijzonder geschikt zijn voor grootschalige afval- en recyclingactiviteiten, zoals een op maat gemaakt container-kiephulpstuk voor het efficiënt legen van containers met recyclebare of afvalmaterialen.

360 degree solutions voor het magazijn

Op de beurs zal bij de Hyster Europe-stand ook een selectie Hyster® -trucks te zien zijn voor het ondersteunen van efficiënte magazijntoepassingen, inclusief opties voor reachtrucks, pallettrucks en stackers.

Dit vertegenwoordigt slechts een kleine selectie van de uitgebreide Hyster®-magazijntruckportefeuille, die de RS1.6 rider stacker omvat, ideaal voor variabele vraag en verschillende toepassingen. Er is onlangs ook een nieuwe reeks compacte stackers met een hefvermogen tot 1,2 ton geïntroduceerd om optimale manoeuvreerbaarheid in krappe ruimtes te bieden.

360 degree solutions om chauffeurs te helpen

Bij LogiMAT zullen er ook voorbeelden zijn van hoe Hyster heftruckchauffeurs kan helpen bij het verhogen van efficiëntie en productiviteit.  Alle Hyster®-heftrucks zijn ontworpen met zicht, comfort en ergonomie in het achterhoofd om chauffeurs te helpen bij het leveren van optimale prestaties.

Om de chauffeurs verder te ondersteunen, onderzoekt en ontwikkelt Hyster Europe een groot aantal opties om het bewustzijn van bestuurders van heftrucks in specifieke toepassingen te verbeteren, waaronder detectiesystemen voor truck-to-truck, truck-to-object en truck-to-pedestrian.

In combinatie met camera's, telematica en andere technologieën zorgt de "connected" Hyster®-vloot voor meer productiviteit en zichtbaarheid. Het Hyster Tracker-telematicasysteem kan bijvoorbeeld helpen om de kosten van de operatie te verminderen door verhoogde productiviteit, kostenbeheersing en meer.

360 degree service en ondersteuning

Klanten van Hyster® worden ondersteund door een wereldwijd netwerk van lokale distributiepartners met uitgebreide product- en applicatiekennis, plus een goed begrip van de verschillende uitdagingen van de dagelijkse bedrijfsvoering.

Met een brede geografische dekking biedt Hyster Europe lokale service en ondersteuning met de mogelijkheid om zich aan te passen en te voldoen aan specifieke applicatiebehoeften, en om overal de meest veeleisende activiteiten te ondersteunen.

Hyster Europe vindt u tijdens LogiMAT op het Stuttgart Trade Fair Centre op stand D61 in hal 10.

Ga voor meer informatie of om de dichtstbijzijnde Hyster®-dealer te vinden naar www.hyster.eu.