Hyster Europe Brengt 360 Graden Industrie-oplossingen Naar De Imhx

250 - Hyster Europe Takes 360-Degree Industry Solutions to IMHXVan 24 tot 27 september presenteert Hyster Europe haar 360 graden oplossingen voor logistieke werkzaamheden op de IMHX 2019 in Birmingham, VK. Dit omvat onder andere de oplossingen die bedoeld zijn om de bouwmaterialen- en papierleveringsketens te ondersteunen.

Op het evenement zullen experts van Hyster Europe en haar Britse dealer Briggs Equipment aanwezig zijn om te bespreken hoe de kosten onder controle kunnen worden gehouden en hoe de operationele efficiëntie kan worden geoptimaliseerd door de juiste Hyster®-trucks en -oplossingen te koppelen aan toepassingsspecifieke materials handling-behoeften.

360 graden oplossingen voor de verwerking www.imhx.net van bouwmaterialen

Op de IMHX zal een Hyster® Fortens™-heftruck met een capaciteit van 3,5 ton worden tentoongesteld. De truck is uitgerust met extra functies om het bewustzijn van de chauffeur verder te ondersteunen.

360 graden oplossing voor de papierindustrie

De intelligent ontworpen elektrische Hyster® J5.5XN-6-heftruck die te zien zal zijn is een ideaal truckmodel voor papierverwerkingstoepassingen.  Het model dat bezoekers van de IMHX kunnen zien is ook specifiek afgestemd op de behoeften van klanten in de papierindustrie.

360 graden service en ondersteuning

Het wereldwijde netwerk van lokale Hyster®-distributiepartners biedt volledige service en ondersteuning door zich aan te passen aan de behoeften van specifieke industrieën en toepassingen.  Van het geven van advies over de reductie van onderhouds- of brandstofkosten en optimaal vlootmanagement tot after-sales service om de werktijd en productiviteit te maximaliseren, Hyster®-dealers hebben 360 graden expertise om veeleisende materials handling-activiteiten te bevorderen.

Krijg meer informatie van Hyster Europe en Hyster®-distributiepartner Briggs Equipment bij stand 19K120/125 op de IMHX.

De IMHX vindt plaats van 24 tot 27 september 2019 in het NEC in Birmingham, VK.

Het is de grootste logistieke beurs van het Verenigd Koninkrijk en fungeert als een ontmoetingsplaats voor iedereen die actief is in de verwerking, het vervoer of de verplaatsing van goederen doorheen de hele toeleveringsketen. Ga naar www.imhx.net om een gratis ticket voor de IMHX te boeken.

Ga naar www.hyster.eu of www.briggsequipment.co.uk voor meer informatie over 360 graden Hyster®-oplossingen voor materials handling of de Hyster® Fortens™-heftruckserie.