Hyster Europe Sponsort Port Technology Conference Op CeMAT 2018

CEMAT 250Hyster Europe sponsort de CeMAT Port Technology Conference, die plaatsvindt op 25 april 2018 Hannover, Duitsland.

“Hyster®-heftrucks en containerhandlingtrucks zijn een belangrijk onderdeel van de handelingen in havens en terminals over de hele wereld”, zegt Arndt Reibold, Big Trucks Territory Manager voor Hyster Europe.  "Innovatie vormt voor ons de sleutel bij het bieden van 360-graden oplossingen voor de bijzonder veeleisende toepassingen die vaak in havens worden aangetroffen, dus het past bij ons om dit evenement te sponsoren."

De Port Technology Conference, getiteld 'Key Challenges of Port Digitalization', zal bekijken hoe digitale processen en innovatieve oplossingen de haven- en terminalactiviteiten ondersteunen om te voldoen aan de behoeften van Industry 4.0, terwijl ze tegelijkertijd helpen de kosten te verlagen en de efficiëntie te beheren.

cHyster Europe helpt havenoperators ook om deze uitdagingen aan te gaan, met innovatieve oplossingen voor de transporten vanaf het schip tot in de havenopslag. Zo wordt bijvoorbeeld momenteel een Hyster®-container handlingtruck voor volle containers met een elektrische motor, lithium-ionbatterij en een capaciteit van 52 ton getest.  Deze unieke containerhandler is bedoeld om havens en terminals te helpen om hun Big Truck-vloten elektrisch te maken zodat er geen emissies meer uitgestoten worden en zal naar verwachting in de nabije toekomst tijdens een volledige ploegendienst dezelfde prestaties behalen als een dieseltruck.

De onlangs gelanceerde Hyster® H11XM-ECD9 empty containerhandler biedt een andere innovatieve oplossing voor binnenlandse terminals. De heftruck biedt double handling voor empty containers, zelfs voor 40 ft reefers die de koelunits aan dezelfde kant dragen wat normaal een offset-belasting zou veroorzaken, waardoor aanzienlijke productiviteitsvoordelen ontstaan.

Slimme havens en terminals kunnen hun efficiëntie verhogen en geld besparen door gegevens over het truckgebruik te analyseren, de toegang tot heftrucks te beperken en dagelijkse controles uit te voeren. Hyster Tracker is een telematicasysteem dat kan helpen bij het identificeren van trucks die te veel of te weinig worden gebruikt, per heftruck, vloot of locatie, en bij het volgen van nuttige gegevens zoals urenmeter, bedrijfskosten, periodiek onderhoud, foutcodes en botsingen.

Veel Hyster® Big Trucks in havens en terminals, en in andere sectoren, worden voorzien van innovatieve, op maat gemaakte technische oplossingen om aan de uiteenlopende behoeften van veeleisende werkzaamheden te voldoen.

Met een volledig assortiment van heftrucks geschikt voor havens en terminals en logistieke operaties in de hele supply chain, biedt Hyster wereldwijd service en ondersteuning via een netwerk van sterke partners.

Ga voor meer informatie naar www.hyster.eu.