April 2022

Betaalbare Nieuwe Meelooppallettruck Van Hyster

Hyster heeft het aanbod van magazijntrucks uitgebreid met de efficiënte, nieuwe P1.6UT-meelooppallettruck.

April 2022

Betaalbare Nieuwe Meelooppallettruck Van Hyster

Deze nieuwe Hyster®-pallettruck is betaalbaar in de aanschaf, eenvoudig te onderhouden en geschikt voor talloze toepassingen. De truck kan ladingen tot 1,6 ton heffen.

Dit smalle, lichte model is gemakkelijk te manoeuvreren en stabiel, en heeft een goed klimvermogen. De truck beschikt over alle belangrijke functies voor toepassingen zoals Last Mile Delivery of voor gebruik achterin winkels.

De Hyster P1.6UT-meelooppallettruck biedt niet alleen lage bedrijfskosten, maar ook een goed energieverbruik en kan dankzij de combinatie van een krachtige batterij en motor tot 12 uur in ploegendiensten blijven werken. Daarbij zijn standaardgarantie en onderhoudsintervallen van toepassing.

De nieuwe pallettruck is eenvoudig in gebruik voor chauffeurs, met dezelfde bedieningselementen als andere magazijntrucks van Hyster, en heeft bovendien een lange disselarm en accelleratie-rijrichtingsbediening met vlinderknoppen.

Naast de optimale kenmerken die standaard op de truck aanwezig zijn, kan de truck met diverse opties verder aan de toepassing worden aangepast. Deze opties zijn bijvoorbeeld dubbele lastwielen, een geïntegreerde lader, een automatische uitschakelfunctie en rijsnelheidsreductie naarmate de batterijlading afneemt.

“Met de nieuwe P1.6UT hebben bedrijven de beschikking over een efficiënte pallettruck die aan de vereisten voldoet en doet wat ie moet doen”, zegt Daniel McNeil, SPED en Solutions Manager bij Hyster Europe. “Afgestemd op de juiste bedrijfsintensiteit, of dat nu bij het vullen van schappen in supermarkten, het bevoorraden van een magazijn of het lossen van goederen uit een vrachtwagen is, deze truck biedt lage cost of ownership en betaalbare efficiëntie.”

De Hyster P1.6UT is nu leverbaar via het wereldwijde netwerk van lokale Hyster-distributiepartners. Ga voor meer informatie naar www.hyster.com