Januari 2020

Meer keuze naarmate de productreeks van Hyster Europe wordt uitgebreid

Hyster Europe breidt zijn aanbod voor klanten uit en introduceert een nieuwe serie vorkheftrucks voor algemene toepassingen en magazijntrucks die zijn ontworpen om aan de reële eisen van een brede waaier activiteiten tegemoet te komen.

Mei 2020

Nieuwe Hyster®-platformstapelaar toegevoegd aan heftruckserie voor algemeen gebruik

Hyster Europe heeft een nieuwe platformstapelaar geïntroduceerd, de nieuwste toevoeging aan de onlangs geïntroduceerde reeks ongecompliceerde heftrucks die geschikt zijn voor universeel gebruik.

De Hyster® S1.5UT S-platformstapelaar, voor het heffen tot 1,5 ton, biedt een eenvoudige en betaalbare oplossing voor het transport van voorraden over korte afstanden, zoals in magazijnen en productiebedrijven.  De heftruck is de nieuwste toevoeging aan de onlangs gelanceerde Hyster® UT-serie, die een grote keuze biedt aan kosteneffectieve Ic-heftrucks met contragewicht, pallettrucks en palletstapelaars.

De nieuwe Hyster® S1.5UT S is uitgerust met een inklapbaar platform dat helpt het comfort voor de chauffeur te verbeteren, terwijl elektrische besturing en eenvoudige bedieningselementen standaard zijn inbegrepen voor meer bedieningsgemak.

Om tegemoet te komen aan de verschillende toepassingsvereisten is er een ingebouwde lader en een zijdelingse batterijwissel als optie. Er is naar keuze ook een 2-traps NFL-mast tot 3,5 m en een 3-traps FFL-mast tot 5,6 m verkrijgbaar, evenals een optie voor 570 x 1150 vorken.

"De nieuwe platformstapelaar biedt bedrijven de mogelijkheid om de Hyster®-magazijntrucks te specificeren die het best aan hun specifieke behoeften voldoen", aldus Rob O'Donoghue, Director Solutions – Europa, Midden-Oosten en Afrika voor Hyster.  "Met de nieuwe serie no-nonsense heftrucks kunnen de toepassingen een lage kostprijs verwachten naast een betrouwbare Hyster®-kwaliteit.”

De S1.5UT S-platformstapelaar is ook voorzien van onderhoudsvrije AC-motoren, eenvoudige bedrading en duurzame componenten, evenals eenvoudig onderhoud en eenvoudige probleemoplossing.  Alle Hyster®-magazijnapparatuur profiteert van ondersteuning via het wereldwijde netwerk van lokale Hyster®-distributiepartners.

De Hyster® S1.5UT S-platformstapelaar is nu te bestellen. Ga naar www.hyster.com voor meer informatie of om een lokale Hyster®-dealer te vinden.

Wij kunnen u helpen om de juiste oplossing te vinden

Praat met onze industrie-experts

Contact met ons opnemen