Mei 2020

NIEUWE Hyster®-PLATFORMSTAPELAAR TOEGEVOEGD AAN HEFTRUCKSERIE VOOR UNIVERSEEL GEBRUIK

Hyster Europe heeft een nieuwe platformstapelaar geïntroduceerd, de nieuwste toevoeging aan de onlangs geïntroduceerde reeks ongecompliceerde heftrucks die geschikt zijn voor universal gebruik.

Mei 2020

De Hyster® S1.5UT S platformstapelaar, voor het heffen tot 1,5 ton, biedt een eenvoudige en betaalbare oplossing voor het transport van voorraden over korte afstanden, zoals in magazijnen en productiebedrijven. De heftruck is de nieuwste toevoeging aan de onlangs gelanceerde Hyster® UT-serie, die een grote keuze biedt aan kosteneffectieve IC-heftrucks met contragewicht, pallettrucks en palletstapelaars.

De nieuwe Hyster® S1.5UT S is uitgerust met een inklapbaar platform dat helpt het comfort voor de chauffeur te verbeteren, terwijl elektrische besturing en eenvoudige bedieningselementen standaard zijn inbegrepen voor meer bedieningsgemak.

Om tegemoet te komen aan de verschillende toepassingsvereisten is er een ingebouwde lader en een zijdelingse batterijwissel als optie. Er is naar keuze ook een 2-traps NFL-mast tot 3,5 m en een 3-traps FFL-mast tot 5,6 m verkrijgbaar, evenals een optie voor 570 x 1150 vorken.

"De nieuwe platformstapelaar biedt bedrijven de mogelijkheid om de Hyster®-magazijntrucks te specificeren die het best aan hun specifieke behoeften voldoen", aldus Rob O'Donoghue, Director Solutions – Europa, Midden-Oosten en Afrika voor Hyster. "Met de nieuwe serie no-nonsense heftrucks kunnen de toepassingen lage bedrijfskosten verwachten naast een betrouwbare Hyster®-kwaliteit.”

De S1.5UT S platformstapelaar is ook voorzien van onderhoudsvrije AC-motoren, eenvoudige bedrading en duurzame componenten, evenals eenvoudig onderhoud en eenvoudige probleemoplossing. Alle Hyster®-magazijntrucks profiteren van ondersteuning via het wereldwijde netwerk van lokale Hyster®-distributiepartners.

De Hyster® S1.5UT S platformstapelaar is nu te bestellen. Ga naar www.hyster.com voor meer informatie of dichtstbijzijnde Hyster®-dealer.

OPMERKINGEN VOOR REDACTEUR

Over Hyster Europe

Hyster® is wereldwijd een van de grootste merken op het gebied van machines voor materials handling en Hyster Europe, een handelsnaam van Hyster-Yale UK Limited, een dochteronderneming van Hyster-Yale Group, Inc. (www.hyster.com), is een van de grootste ondernemingen op het gebied van het ontwerp en de productie van vorkheftrucks ter wereld, met meer dan 140 modellen van vorkheftrucks, magazijntrucks en containertrucks. Het bedrijf investeert veel in onderzoek en ontwikkeling om ervoor te zorgen dat Hyster®-producten toonaangevend blijven in de materials handling-industrie door middel van een maximale betrouwbaarheid en de laagste cost of ownership voor veeleisende activiteiten, waar dan ook.

Hyster-Yale Group, Inc. is een volledige dochteronderneming van Hyster-Yale Materials Handling, Inc. (NYSE:HY).Hyster-Yale Materials Handling, Inc. en haar dochterondernemingen, waarvan het hoofdkantoor gevestigd is in Cleveland, Ohio, bieden wereldwijd werk aan ongeveer 7900 mensen.

www.hyster.com

Gepubliceerd namens Hyster Europe door:

MOLOKINI MARKETING LTD | +44 (0) 1903 207408 | www.molokini.co.uk

Nik Webb – nik@molokini.co.uk

Hannah Patterson – hannah@molokini.co.uk

Wij kunnen u helpen om de juiste oplossing te vinden

Praat met onze industrie-experts

Contact met ons opnemen