Kunnen 2023

Betaalbare Hyster® UT-serie vorkheftrucks wordt uitgebreid tot 7 ton

Kennen 2023

Nieuwe whitepaper van Hyster® over industriële heftrucks

Hyster heeft een nieuwe serie IC-vorkheftrucks gelanceerd met een capaciteit tot zeven ton. Deze zijn bij uitstek geschikt voor verschillende werkzaamheden in intern transport. De nieuwste aanwinst in de UT-serie van Hyster® is geschikt voor het uitvoeren van eenvoudige werkzaamheden, en houdt de kosten laag en de productiviteit hoog.

De Hyster H4.0-5.0UT en H5.0-7.0UT vorkheftrucks zijn een veelzijdige toevoeging aan het bestaande UT-aanbod van elektrische en IC-heftrucks en magazijntrucks. Deze serie is bijzonder geschikt voor bedrijven die een gebruiksvriendelijke heftruck zoeken met een lage cost of ownership bij een laag aantal bedrijfsuren.

“Deze heftrucks zijn ideaal voor toepassingen bij niet al te zware taken,” vertelt Eva Nachtergaele, Solutions Manager EMEA bij Hyster. “De UT-serie voldoet aan deze behoeften en heeft een aantrekkelijke prijs. Hierdoor hebben klanten meer keuze bij het vinden van de juiste truck voor hun specifieke toepassing.”

De Hyster H4.0-5.0UT en H5.0-7.0UT heftrucks hebben een capaciteit van vier tot zeven ton en bieden verschillende opties voor de uitrusting aan de voorkant. Ze zijn speciaal ontworpen en gebouwd om een optimale balans tussen een lage cost of ownership en een hoge productiviteit te creëren. De heftrucks zijn uitgerust met hoogwaardige en duurzame industriële Kubota SI- en CI-motoren die aan de nieuwste Stage V-emissienormen van de EU voldoen.

Voor toepassingen zoals metaalproductie en -verwerking, retail bouwmaterialen en bepaalde productieactiviteiten vormen deze trucks een optimale oplossing. Daarnaast zijn ze eenvoudig te bedienen en te onderhouden.

Dankzij het goede zicht door de masten dragen de nieuwe heftrucks van Hyster bij aan een hogere productiviteit; chauffeurs hebben tijdens het rijden altijd goed zicht op de lading en op de weg voor hen. De zeer sterke beschermkap biedt een verbeterde bescherming voor de chauffeur. Bij werkzaamheden met weinig ruimte biedt het verstelbare stuurwiel een goede wendbaarheid.

Door de hoogwaardige onderdelen, efficiënte filtratie en voldoende koeling bieden deze trucks een betrouwbare bediening en minder slijtage door gebruik, wat allemaal bijdraagt aan een lage cost of ownership. Dankzij de altijd voorradige, betaalbare reserveonderdelen, het feit dat onderdelen onderling kunnen worden verwisseld met andere modellen en de verschillende toegangspunten voor reparatie en onderhoud is er minder onderhoud nodig, wat kosten bespaart.

“Een andere belangrijke factor is ervoor zorgen dat uw chauffeurs zo productief mogelijk zijn. Daarom is de truck ontworpen met de chauffeur in gedachten,” legt Eva uit. “Het ergonomische chauffeurscompartiment heeft bijvoorbeeld een bekende indeling die ook in de auto-industrie wordt gebruikt, zodat de truck eenvoudig kan worden bediend. Dit verhoogt de snelheid en de productiviteit.”

Het lcd-display van 3,5” geeft de gegevens van de truck tijdens het rijden en bedienen duidelijk weer. De volledig geveerde stoel biedt comfort en een lage opstap zorgt dat chauffeurs tijdens drukke diensten gemakkelijk op de truck kunnen stappen.

De nieuwe H4.0-5.0UT en H5.0-7.0UT heftrucks worden ondersteund door het vertrouwde Hyster-netwerk van lokale dealers. Vind uw lokale Hyster-distributiepartner of lees meer op www.hyster.com.

Wij kunnen u helpen om de juiste oplossing te vinden

Praat met onze industrie-experts

Contact met ons opnemen