Januari 2020

Meer keuze naarmate de productreeks van Hyster Europe wordt uitgebreid

Hyster Europe breidt zijn aanbod voor klanten uit en introduceert een nieuwe serie vorkheftrucks voor algemene toepassingen en magazijntrucks die zijn ontworpen om aan de reële eisen van een brede waaier activiteiten tegemoet te komen.

Januari 2020

Meer keuze naarmate de productreeks van Hyster Europe wordt uitgebreid

“De nieuwe serie Hyster® UT biedt bedrijven meer manieren om de juiste truck volgens hun budget en behoeften te kiezen”, zegt Rob O’Donoghue, Directeur Solutions – Europa, Midden-Oosten en Afrika voor Hyster. “Wanneer deze heftrucks worden gecombineerd met de juiste toepassing en het juiste verwerkingsvolume zullen bedrijven snel zien dat ze gebruiksvriendelijk, duurzaam en betrouwbaar en eenvoudig te onderhouden zijn.”

PageImage-More-choice-as-hyster-europe-expandsrange.jpgHet UT-aanbod komt tegemoet aan de groeiende marktvraag naar betaalbare trucks die het werk klaren en ideaal zijn voor minder intensieve toepassingen.  De eerste beschikbare modellen in de serie zijn onder andere de H2.0-3.5 UT IC-heftrucks, met een capaciteit tot 3,5 ton, de P2.0UT S-platformpallettruck en de S1.5UT-meeloopstapelaar. Een selectie van elektrische heftrucks zal naar verwachting in 2020 worden geïntroduceerd, waardoor het aanbod verder zal worden uitgebreid.

Verdere UT-heftrucks en magazijnoplossingen zullen in 2020 aan het aanbod worden toegevoegd. De UT-serie is een aanvulling op het reeds beproefde en populaire Hyster®-productaanbod, dat o.a. uit XT, FT en een brede keuze aan elektrische heftrucks en magazijnoplossingen bestaat.

“Dankzij dit uitgebreide aanbod kunnen bedrijven vertrouwen op Hyster®-trucks naarmate ze hun bedrijfsactiviteiten aanpassen, uitbreiden of optimaliseren”, zegt Rob, die uitlegt dat de nieuwe serie hoogwaardige service, ondersteuning, back-up en onderdelen biedt via het bestaande wereldwijde netwerk van lokale Hyster®-distributiepartners.

Alle trucks van de UT-serie worden geproduceerd volgens de betrouwbare Hyster®-kwaliteitsnormen en met oog op het gebruiksgemak en comfort van de chauffeur.  Gemaakt met duurzame componenten en ontworpen voor het gemak van zelfbediening en eenvoudig onderhoud, daarnaast bieden ze ook betrouwbaarheid en lage totale cost of ownership.

“Veeleisende toepassingen kunnen vele vormen aannemen”, zegt Rob. “Hyster biedt de juiste truck tegen de juiste prijs om aan uitdagingen tegemoet te komen, van lage volumehandling in magazijnen tot het heffen van zware lasten in moeilijke omstandigheden.”