Januari 2020

Meer keuze naarmate de productreeks van Hyster Europe wordt uitgebreid

Hyster Europe breidt zijn aanbod voor klanten uit en introduceert een nieuwe serie vorkheftrucks voor algemene toepassingen en magazijntrucks die zijn ontworpen om aan de reële eisen van een brede waaier activiteiten tegemoet te komen.

September 2020

Nieuwe 3- en 4-wiel elektrische vorkheftrucks van Hyster

Hyster Europe heeft zijn assortiment elektrische vorkheftrucks uitgebreid met de introductie van negen nieuwe drie- en vierwiel vorkheftruckmodellen met een hefvermogen tot 3,5 ton.

De Hyster® J1.5-3.5UT vierwiel en J1.6-2.0UTT driewiel elektrische vorkheftrucks zijn de nieuwste modellen die deel uitmaken van de Hyster® UT-serie. De nieuwe elektrische no-nonsense Hyster®-heftrucks zijn eenvoudig te gebruiken en te onderhouden en bieden betaalbaarheid en betrouwbaarheid in iedere industrie.

"Een vertrouwde lay-out uit de automobielindustrie en een uitstekende wendbaarheid en controle maken deze ongecompliceerde elektrische vorkheftrucks goed geschikt voor de behoeften van veel verschillende handlingoperaties", zegt Rob O'Donoghue, Director Solutions – Europe, Middle East and Africa voor Hyster Europe. “Ze zijn de perfecte aanvulling op de bestaande reeks Hyster® heftrucks en magazijnapparatuur.”

De nieuwe elektrische UT-trucks bieden een ergonomisch ontworpen chauffeurscompartiment met bedieningselementen binnen handbereik. Een duidelijk LCD-display, in full colour op de 4-wiel serie, geeft de bestuurder gemakkelijk toegang tot alle benodigde gegevens.

Dankzij een breed zicht langs de mast profiteren bestuurders van een uitstekend zicht, terwijl een robuuste mast voor stabiliteit zorgt. Ondertussen helpen snelle hef- en daalsnelheden en rijsnelheden tot 16 km/u* de chauffeurs om de klus snel en gemakkelijk te klaren.

De nieuwe elektrische Hyster® UT-vorkheftrucks, die verkrijgbaar zijn met loodzuurbatterijen, bieden ook een kleine draaicirkel en afmeting van de heftruck voor effectief manoeuvreren in magazijngangen of laadruimtes, waar de ruimte beperkt kan zijn. Een reeks standaardfuncties en -opties, waaronder verschillende masten, vorken en vorkenborden, helpen om de heftruck verder te configureren naar de specifieke behoeften van de toepassing.

De drie- en vierwiel elektrische UT-vorkheftrucks zijn ook ideaal voor bedrijven die zelf het onderhoud willen doen. Met eenvoudige componenten en slimme ontwerpelementen, zoals een eenvoudig afneembare bodemplaat uit één stuk en een snel sluitbare batterijkap en controllerkap, kunnen de heftrucks, mits afgestemd op de juiste toepassing en bedrijfsintensiteit, zowel de servicetijd als de kosten tot een minimum beperken.

De nieuwe serie elektrische heftrucks is nu verkrijgbaar met J1.5UT, J1.8UT, J2.0UT, J2.5UT, J3.0UT, J3.5UT vierwiel trucks met een hefvermogen tot 3,5 ton, en J1.6UTT, J1.8UTT en J2.0UTT driewiel trucks met een hefvermogen tot 2 ton. Ze worden allemaal ondersteund door het ervaren netwerk van lokale Hyster®-dealers, met reserveonderdelen die direct beschikbaar zijn en de back-up van een standaardgarantie.

Wij kunnen u helpen om de juiste oplossing te vinden

Praat met onze industrie-experts

Contact met ons opnemen