2022

NIEUWE HYSTER® DUBBELE PALLETSTAPELAAR OPTIMALISEERT PRODUCTIVITEIT IN DE LOGISTIEKE SECTOR

2022

Hyster heeft de nieuwe S2.0SD dubbele palletstapelaar toegevoegd aan haar aanbod betrouwbare magazijntrucks. Met deze stapelaar kunnen bedrijven de productiviteit verhogen en de kosten laag houden.

De nieuwe stapelaar van Hyster® kan ladingen van maximaal twee ton vervoeren, dubbel stapelen en open pallets verplaatsen. Daarnaast kan de truck tweehoog gestapelde pallets vervoeren en deze in een trailer laden en lossen. Deze stapelaar is bij uitstek geschikt voor logistieke werkzaamheden, retail, voedseldistributie en laadperron, waar de productiviteit bij het vervoer en de opslag van gepalletiseerde ladingen van groot belang is.

De nieuwe stapelaar van Hyster is sneller, zowel met als zonder last, en is daarom een uitstekende keuze voor lange afstanden of  toepassingen op laadperrons.  Daarnaast kan de chauffeur efficiënter werken, dankzij een nieuwe disselkop, verschillende rijstanden en vernieuwde zijarmen, waarmee de truck sneller in de gewenste positie kan worden gezet.

De Hyster S2.0SD dubbele palletstapelaar biedt tevens bescherming en comfort voor de chauffeur, dankzij het grote platform met rubberen vloermat die uitstekende grip biedt en zij- en achterpanelen op het chauffeurscompartiment. De truck biedt een ergonomische hefoptie om stellingen te vullen, dankzij een 2-traps NFL-mast met hefhoogtes van 1660 mm, 2020 mm en 2980 mm. Dankzij het flexibele inklapbare platform kan de truck ook bij weinig ruimte worden gebruikt. Er zijn ook modellen met een vast platform.

Als de truck wordt uitgerust met een lithiumionbatterij, kan de truck langer tijdens meerdere diensten worden gebruikt, omdat de truck met de handige stekker aan de zijkant tussentijds kan worden geladen. De truck kan dus met lithiumionbatterijen werken, dankzij een regelaar die automatisch de chemische samenstelling van de batterij herkent (lithiumion of loodzuur), zodat er geen parameters hoeven te worden gewijzigd om de batterij te beheren.

"Kostenbeheer is nu belangrijker dan ooit. Daarom biedt de nieuwe dubbele palletstapelaar van Hyster zowel betrouwbaarheid als productiviteit en een lage totale cost of ownership," vertelt Monica Radavelli, Product Manager Warehouse bij Hyster. "De truck is gebouwd met zwaar uitgevoerde onderdelen, heeft een robuust ontwerp en een betrouwbaar elektrisch systeem, en is onderhoudsvriendelijk. Er kunnen aanvullende opties worden toegevoegd zodat de truck optimaal geschikt is voor specifieke toepassingen."

Optionele extra's (afhankelijk van het model) zijn bijvoorbeeld het Hyster Tracker-telematicasysteem, verschillende verlichtingsmogelijkheden, een verstelbare dissel, een startsysteem met contactsleutel of toetsenpaneel, een lastbeschermrek, lastwielen, verschillende aandrijfwielen, een voetsensor of koelhuisoptie.  Aanvullende opties voor optimaal comfort voor de chauffeur zijn multifunctionele beugels en klemmen, een klembord en een bekerhouder.

De Hyster S2.0SD dubbele palletstapelaar, die het huidige Hyster P2.0SD-model vervangt, is vanaf nu verkrijgbaar. Verhoog de productiviteit van uw bedrijf en verlaag uw kosten.

Neem voor meer informatie contact op met een lokale Hyster-distributiepartner of ga naar www.hyster.com.

We can help you find the right solution

Talk to one of our industry experts